09

 Nyss kommit hem från karlstad, och har kollat klart two and a half men. Kul man kan ha ;) men så jäkla trött! Filmtajm ikväll, jao! Men sugen på att hitta på nåt imorrn... Senaste utgången va väl typ festivalen, flera veckor sen ;/  Så fest nån?

Får väl ta och jogga ur benen lite nu. Otrolig träningsverk och cykel med Bea imorron - går inte ihop. Menmen lite bilder från k-d här.


och självklart nåra bilder på sötnosen jg åkte med. ;)

JAG ÄLSKAR DIG v
 




 
känns som hela sommaren snart gått, och jag har inte hunnit med alls så mycket jag hade tänkt ! Har några minnesvärda utekvällar med tjejerna, och nåra mysiga grillkvällar. Festivalen, och nåra små resor, typ rix festivalen... Sen varje dag jag har tillbringat med pontus, dom är värda guld. Så kanske hunnit endel ändå? Det är ju ändå flera veckor kvar. Ska börja göra dom sakerna jag hade tänkt nu. Tränat rätt mycket, så ska fortsätta md de ;) sen kommer det jag väntat hela sommaren på typ: BULGARIEN med Mandy! =))  DET ÄR en minnesvärd sommar ändå :) tack älskling


Kommentarer
Postat av: mandy

jag tror nån här gillar bikbok;) ne men skit snyga grejer den gula tshirten är jäääävligt fin:)



2009-07-16 @ 20:43:36
Postat av: froyd ;)

haha nähä? ;) thanks mandy!v

2009-07-17 @ 00:11:17
Postat av: Saara

Sånn hatt har jag :D

2009-07-22 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0