Soffläge idag

Vaknat."sprungit", gick inge bra idag. Slöat med Mandy. Meen de va inte helt fel. Nu väntar jag på älskling. Är helt borta idag, reagerade inte ens när amandas mamma hälsade på mig.  Allt klickar liksom fem minuter senare. haha typiskt mig.
Ska kolla mer privledged, som jag är helt kär i. Hur ytligt som hellst. Men är man fast så är man... Så surfthechannel hela natten ;) Fattar inte att Pontus går med på det men.^
Imorron ska jag försöka träna, hoppas det går bättre än idag. Sen blir det väl toffla sig hela dagen. Tänk att det är såå tråkigt att läsa om sånt. Men så underbart när man är där och upplever det. Strange.
 En sak som är tråkigt, har ingen direkt favorit låt nu. Skulle vílja veta nån ny bra. :p
Jocke är tokig i Hey mama av Kneye west, den är faktiskt väldigt söt men nån ny. Tjatat ut smoking gun, för längesen. :/

http://www.youtube.com/watch?v=SPcqSxe4_5I

gammal pic



va ju Gothia den här veckan. Så jäkla trist att inte va där. Vi hade grymt kul förra året, minnen från den veckan. Men fårse om det blir nån cup överhuvudtaget iår? dunno. men vill! Ska börja kicka lite mer själv nu. Måste få lite mer bollkänsla om jag ska komma nånstans. Alltså utvecklas. Det jag siktar på ju.
Men nu blir det tvn. Tjao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0