Godmorron

Klockan är halv elva och jag är grymt trött och allmänt seg. Steg upp nio för att komma hem "i tid" för att kunna måla så mycket som möjligt. Men självklart, så regnar det och pappa ligger och snosar utan nåt hopp om att han ska ¨vakna till snart...
Så, satte mig här. Kollade igenom våran kamera igår, såg nåra bilder från balen jag kan ladda upp. :))
Har också tagit nåra bilder eftersom jag tog över kameran igår. haha, här är nåra av bilderna.

     

besök av Mirre,  pappas kompis från stockholm.
Fick en chokladask :)) så jag är nöjd. haha jag älskar verkligen choklad!



ettårs present till pontus :)



moì ;) hha nattkort,

haha de är vad vi har kollat på tills vi har somnat flera nätter i rad nu, och säkert vad vi kollar på ikväll ;)
Nu ska jag snart träna. bye

http://www.youtube.com/watch?v=KUR0rVawbdU härlig, gammal men skön ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0