dööh

känner mig så seg, trött och slapp idag! :/ Gick upp KVART I NIO, tog frukost och gick till bussen. Somna nästan på bussen! haha. Men inte så konstigt med tanke på att jag somnade typ tre.

FAKTA: Jag kan inte sova ensam längre! 
Illa väl? tycker det är pinsamt. Första natten jag sov själv gick jag och lade mig hos mamma. :)

Men iallafall. Red en tur, härligt i solen;). Sen hjälpte jag farmor lite. Tjänat ihop lite mer pengar! Väldigt bra, behöver ju verkligen pengar till resan och sen stockholm...

Skulle egentligen cykeltränat lite, men för jäkla slut!
Ska iallafall stretcha bort träningsverken! Haha mäktes att jag inte tränat fotoll på nåra veckor ;)
Imorron är det träning igen, me like!

Dom håller på att fixa lite hemma, kolla va dom hitta. Bara lite söt ;) mamma som sytt den!



saknar dig älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0