Blåbär

Hej ! det här är väldigt nytt för mig. så helt klart blåbär på att blogga... Men, ska iallafall försöka uppdatera då och då. Det lär nog  bli rätt mycket länkar och sånt, eftersom pontus på alla sätt skaffar besökare till hans sajter.
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska orka springa. Är faktiskt fortfarande lite förkyld, men börjar släppa, så blir nog en sväng ändå.
 :)
Ikväll kommer Bea också, blir väl mest ta det lugnt. Men resten av veckan blir väl typ "tränings vecka" . Skönt att komma igång på riktigt när man legat och snorat och segat i snart två veckor... Men inte mig emot när man gör det tilsammans med världens goding ;)

Ensam tills på fredag, så undrar vad jag ska hitta på. Haha. nej men blir nog hitta på nåt med nån kompis. Funderar på filmkväll med sussie,amanda och nån mer som r sugen? Pontus får vänta till helgen, jag tycker han behöver lite tid med grabbarna nu med tanke på att vi har varit nästan hela sommarlovet. ;) Hur underbart som hellst. men men.
Nu har jag suttit här way to long. 
                                                         
älskar dig ekenberg. v
   
                         

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag älskar dig me <3 (Och där kom den första länken) ;)

2009-07-14 @ 18:52:37
URL: http://www.jagvillha.info/
Postat av: frida

tack sötnos!<3 haha bara att ladda på ;)

2009-07-14 @ 21:29:46
URL: http://fridafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0