äkta?

Haft en underbar dag. Verkligen. Helt perfekt! :) Eller jobbade två tim, sen hem vilade lite.. Tillslut blev det ut på sjön :))
Me LLoooove!  Fotboll på kvällen också, eller intervallträning. men kramp efter milen, så jag var väl inte direkt elit! ;) sen lira lite med älskling.

Finns mycket jag undrar på just nu. Känns som allt blivit så rörigt. Det jag vill helst av allt är träffa tjejerna, va så jäkla längesen. Men det går tydligen inte. Jag kommer inte ändra mig, och om de inte funkar då, så antar jag att jag får vända mig till dom som verkligen finns där.




Nån som är sugen på madonna biljetter för 5-600? kommentera isfl.
Kommer tävling imorron. ;)

Har bastat och ska kolla I love you, Man nu :))
gonatt
v

♥  

Imponerad! femton och två världsrekord :)) inte dålig hon.





snabb båt ;)
mamma i bild.



Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

va härligt med båt!

2009-07-30 @ 14:13:36
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vad menar du med dom som är äkta? Kan ju itne direkt hjälpa att jag är vän med dig och v ? Vet itne ens om det handlade om mig

2009-08-03 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0